[inTWEETmitències]

dijous, 7 d’agost del 2008

[ Intermitències ]

Benvinguts a [ Intermitències ] un petit racó de lletres, pensament, sensacions, vivències i provatures que -ja d'entrada, es reconeix intermitent-.

"Intermitent":
Que a intervals cessa i recomença.

I en el meu cas, a més, afegiré un nou significat a aquesta intermitència: entre els extrems de llum i foscor, també desaré en aquest refugi tot el ventall que passa per l'alegría, la baixesa, l'eufòria, la il·lusió, la desesperació, la inactivitat, l'absurditat, el surrealisme, i -fins i tot- la nul·litat.

Espero que, tot i la intermitència, us agradi visitar-me!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Quedes agregada, i noltros, pendents d'aquestes intermitències!!

Tip ha dit...

Me encanta verte entre líneas. Entre y entre te leo: intermitencias para mí es el medio, mirar las transiciones.
Como jms, pendents d'aquestes intermitècies...
Intermitencia primera: "y".

Anònim ha dit...

Ueee un altre blog! Jo també m'hi he animat t'agrego als meus links^^ si es diu intermitències és perquè serà un dia si un dia no? XD

Te deixo la meva direcció: http://www.lacoctelera.com/jonycuest

Robert ha dit...

Ueeee!!! Com més serem, més riurem!! Visca els humanistes en xarxa!!

Anònim ha dit...

Hola gent, uix que raro que jo aparegui per ki jeje, pero bueno que m'enrecordo sempre jeje, benes vacances pr tothom.
anire passant intemitentment!! :D