[inTWEETmitències]

diumenge, 10 d’agost del 2008

Lista de Juegos para una Fiesta de la Mentira.

Calor, hedor, humo, no-sol, no-visión, no-oxígeno, no-respiración (pero sí transpiración)…ahogo. Más hedor, más humo, más asco. Ignorancia, pobreza, pobreza…pobreza, más pobreza. Mucha pobreza (obligada al juego del escondite). Gente, mucha gente, mucha…más. Marabunta, de insectos…y de personas…de bicis, de motos, de coches (obligados al juego de los pares y los nones…pero sin saber jugar). Caos, pescado muerto…y tibio, y reposado: mareante; y maleantes (que se divierten con el juego del engaño)… [mentiras, i máscaras…construcciones, engaños…Olimpiadas (también juegan, en su fiesta de disfraces)…fin del juego.] ...//: bis bis (+ los escombro de la Fiesta de la Mentira)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

anda avui també parlava dels ditxosos jocs olímpics jo al meu blog^^ Que es pot esperar d'una dictadura, tant feixista com comunista segueix sent el mateix.
Per cert que tal el viatge? Pel que escrius sembla que no t'hagi agradat XD

Grettel ha dit...

molt be guapa!!!! es genial!!!!
em veuras sobint per aqui per disfrutar de les creacions de la meva germaneta!!!! un peto molt fort!!!
m´encanta que tot i ser grans ya ens comencem a coneixer!!!

Elena ha dit...

eiii!!!!!!! "grettel" !!!! (XD) jeje... ho he intentat però no puc deixar cap comentari al teu blog! Per això te'l deixo aquí!
Per cert, m'encanta que tinguis un blog que es digui "vida propia" ! a mi també m'enkanta, segur que feia anys que necessitavem lo de fa 2 setmanes...si que hem trigat!

Ttimu!!!!!

Anònim ha dit...

Molt enginyós Elena!

Pris Poulain ha dit...

Uhmmm.. peugeoti? peu? joti? geo? euge? eugenio? eugeni? eugeniu? oti? geoti? peuge?
Ais... vull saber com es diraaaaà!!! :D

dunna ha dit...

Wapa!! Ara entenc lo d'escriuré en castellà. M'han agradat molt, sobretot aquest segon, per aquí em passaré més sovint que pel facebook, no deixis d'escriure, sempre hi haurà algú desitjant llegir-te. Una forta abraçada... Tona